Mały Myk #14 - zaschnięty wilgotny cień do powiek!

Witam. Z tej strony Emilia. Dziś mały myk!

Jak nawilżyć zaschnięty "wilgotny cieńdo powiek" ?

Ostatnio zasechł mi wilgotny cień do powiek, a dokładniej Maybelline Colour Tattoo 24h w kolorze 15- endless purple
Po prostu został zakręcony pod złym kątem. Nieużywany przez dłuższy czas skamieniał. :(

Co jest nam potrzebne do naprawienia takiego cienia?
Dobry płyn micelarny i taki zaschnięty cień.

Co robię?
Do otwartego cienia wlewam kilka kropel płynu micelarnego. Kilkukrotnie wstrząsam opakowaniem i odstawiam na 24 godziny w ciepłym miejscu.
Po tym czasie sprawdzam jego konsystencję. Jeśli jest już miękka i gładka to cień został uratowany, jeżeli zaś nic się nie zmieniło czynność ponawiam, aż do zadawalającego mnie efektu. :)


Użyłam płynu micelarnego Corine de Farme - tutaj masz mój test: http://ciasteckowa.blogspot.com/2016/10/mega-test-38-test-na-zywo.html


I fioletowego cienia do powiek Colour Tattoo - opis i przegląd cieni na jesień - http://ciasteckowa.blogspot.com/2016/11/przeglad-cieni-do-powiek-na-jesien-i.html

Mam nadzieję, że ten post jest dla was przydatny. :) Jutro widzimy się ponownie! Dobranoc. :*

Komentarze

Popularne posty