Test #176 Nowość EVREE Soda clean sodowy puder do mycia twarzy (truskawka)

Cześć! Wracam po krótkiej przerwie! :) Zapraszam na kolejną recenzję pielęgnacyjną a już niebawem na blogu kilka obszerniejszych ciekawych postów, więc wyczekujcie.

Test #176 Nowość EVREE Soda clean sodowy puder do mycia twarzy (truskawka)



Jest to puder, który należy połączyć z wodą lub olejkiem (na pół łyżeczki proszku kilka kropelek). Po jego wymieszaniu powstaje mała pianka gotowa do użycia. Dosyć mocno oczyszcza skórę twarzy. Można traktować ten puder jak peeling. Pachnie bardzo ładnie, czuć truskawkę. :) Jeśli masz tłustą cerę, będzie bardzo fajnym produktem. Ja i moja mieszana cera nie polubiłyśmy go na dłużej. ;) Gdy stosowałam go codziennie podrażniał i wysuszał moją cerę, zwłaszcza na policzkach oraz w 
okolicach ust. 
Ciekawy produkt, myślę, że dobrze zrobiłam testując go. Wrócę do niego na pewno, ale póki co mam wiele innych lepiej sprawdzających się produktów do oczyszczania cery. 
Wyczekujcie następnych postów, bo będą naprawdę ciekawe! Do zobaczenia! :)

Komentarze

Popularne posty